Značka vozu Vaše lokalita  
« Zpět na výpis autoservisů

Zdenek Smrčka

Nádražní 287/20, Mohelnice

Celkové
hodnocení
54%

Základní servisní úkony

  • Pneuservis
  • Prodej náhradních dílů
  • Montáže doplňků
  • Mechanické opravy a výměny
  • Výměny kapalin
  • Servisní prohlídky

Recenze zákazníků

Přidat hodnocení
Zavřít
Jméno E-mail (nepovinné)

Kliknutím vyberte hodnocení

Kvalita opravy
Přístup autoservisu
Dodržení ceny

Ohodnoťte přístup pracovníků autoservisu k zákazníkům

Celková spokojenost

33%
Nedoporučuje

TT
Přidáno: 21.Října 2017

Kvalita opravy Přístup autoservisu Dodržení ceny

Euroservis Smrčka - Zdenek Smrčka (Autoopravna, Mohelnice) Chci varovat všechny potenciální zákazníky tohoto autoservisu před, v některých situacích, až krajně neseriózním jednáním. Je to událost stará již více než 4 roky, ale i tak si podle mě zaslouží oprášit a Vaši plnou pozornost. Zašlouží si oprášit také proto, že i po letech si ji jasně vybavuji a vzpomínám si i na podstatné detaily, vryla se mi do paměti písmem nesmazatelným. Všech těch, co jim ke své smůle svěřili svůj automobil v dobré víře a dopadli podobně jako já, je mi velice líto, protože ve finále cítili stejnou beznaděj jako tehdy já. Nejenže mi při výměně čelního skla pěkně zasvinili (pozn. zasvinil jeden jejich pracovník, dále už příznačně - "Pat" (Pat a Mat) a proč zrovna "Pat", to je snad to nejpříznačnější a smutně řečeno nejzábavnější, co zde bude v souvislosti s ním psáno) interiér nějakým bordelem, práci celkově odvedli jako servis krajně nekvalitně, ale jako bonus i opakovaně poškodili tapecírunk. První díl naštěstí laskavě vyměnili, avšak při jeho výměně poškodili (zlomili) další, na něj navazující tapecírunk a na to již neupozornili - a ejhle, kam se nám to poděla ta proklamovaná serióznost, kterou se tak oháněla paní Smrčková? Ta se nám rázem vytratila a nebýt jedné mojí náhodné fotky interiéru, tak bych si musel tapecírunk kupovat za svoje. Ten druhý díl mi tedy, již s nevolí, objednali a opravu jsem si zařídil raději jinde, protože riskovat jejich šikovnost i do třetice všeho dobrého jsem opravdu neměl odvahu. Avšak zpátky k nalepenému čelnímu sklu: černící barva byla i tam kde být nemá, byla zevnitř i zvenku po okrajích rozmazaná na skle a zasahovala do výhledu, byla opatlaná i zvenku na laku okolo čelního skla. No co naplat, doma jsem to asi po 3 hodinách (nečekal jsem, že to půjde až tak blbě, šlo to fakt dost špatně dolů) ředidlem (acetonem, benzínem, nevím co všechno jsem na to ještě zkoušel) z laku a spár nějak vydrhnul, ale zevnitř už přístup prakticky nebyl (volant, palubka tapecírunk) a dostat se zejména pod tapecírunk bylo nad moje síly. Tak ač velmi nerad a se zlou předtuchou, vydal jsem se zpět do servisu s tím, že sklo nemám zevnitř jak vyčistit a jestli by byli tak laskavi a výhled a okraje skla mi vyčistili (logicky, když ho zaprasili, tak by ho měli umět i vyčistit). Bohužel pro mě, jak to tak bývá, ta zlá předtucha se mi hned druhý den vyplnila a běda; místo, kde čerň zasahovala celkem významně do výhledu (na straně řidiče) bylo "vyprasené" ještě mnohem víc než před jejich (jeho - Patovým) "odborným zásahem" (nebo snad "pomocí? Pata nebo Mata ?!"); TO MÍSTO SICE BYLO OČIŠTĚNÉ OD ČERNĚ, ALE TEĎ, PRO ZMĚNU, ZASE POŠKRÁBANÉ OD ŠMIRGLPAPÍRU!!! To znamená zmatnění původně čiré skleněné plochy s viditelnými škrábanci od šmirglpapíru xD. A to už jakkoliv opravit nelze. Kdyby si ten lempl, co to tehdy "opravoval", na to vzal aspoň jemnější šmirglpapír. Samozřejmně že to byl nejspíš ten, co lepil čelní sklo takovým způsobem, že ničil tapecírunk a vnitřek auta, naplácal tam tuny lepidla, jak kdyby to dělal poprvé v životě a vše asi zakončil jeho uměleckým projevem s černou barvou opatlanou všude okolo spáry čelního skla a i vně auta. Vše na šikovnost tohoto "Pata od Mata" logicky poukazuje. Od pana Smrčky se mi pak dostalo už jen arogantního a hulvátského výstupu, proč jsem si to jako nevyčistil sám když se mi jejich práce nelíbí a další a další porce hulvátského a neseriózního chování, na které už jsem raději zapomněl. Paní Smrčková mě zase pro změnu snažně a s naprosto vážným výrazem ve tváři přesvědčovala, že to prý Pat čistil papírovým ubrouskem a v žádném případě šmirglákem, přitom sklo hrozivě hovořilo o něčem diametrálně odlišném; no co na adresu této paní "slušného" dodat?! Ten šikovný "Pat" se navíc vztekal a ohradil se, že to prý nebylo jednoduché; ano to asi nebylo, ale zpackanou práci jste si nechali zaplatit královsky že?! Místo abyste řekli, že to prostě neumíte a nedokážete a že si mám najít skutečné profesionály místo Vás, rádoby automechaniků. Samozřejmě, že jsem proplacení nového čelního skla nevyhádal, na nadávky pana Smrčky jsem již neměl žaludek. Kdyby Smrčkovi měli alespoň kouska cti, proplatili by mi poničené nové sklo (sklo jsem si přivezl až z Pardubic) a omluvili se za svoji neschopnost nebo neschopnost svého dobrého "pracovníka Pata", s vyhozenými penězmi za zpackanou práci bych se už srovnal a hledal odbornou montáž někde jinde, tam kde nezaměstnávají "Paty a Maty", ale co naplat, podvodníci se měli, mají a budou mít vždy dobře. Takhle s tím poškrábaným sklem jezdím dodnes a mám tak výsledky práce jejich zkušeného týmu automechaniků (jak se prezentuje Smrčka na svém webu) denně na očích... na očích, které mi zbyly tak kakorát pro pláč. Noční můrou mi pak bylo i to, že jsem zvenku musel odřezávat přebytky lepidla, které hrůzně čněly ze spár čelního skla; to jsem si raději tenkrát udělal taky sám, jinak by mi to už dávno kvůli sedřenému laku prorezlo. Mimochodem, to byly další cca 2 hodiny děsné práce s lámacím nožem, kdy jsem musel dávat setsakra velký pozor na neodření laku. A to ještě na celém tom "Patově díle zkázy" považuju za obrovské štěstí, že DOVNITŘ NETEČE!! A ani nechci domýšlet jak by auto vypadalo, kdybych Patovi svěřil odstranění i té černě a lepidla. S černí na laku a skle by se "Pat" určitě nemazlil s ředidlem 3 hodiny jako já, vzal by to též šmirglem jako to nebohé sklo zevnitř, lak až pěkně na základovku či do kovu. Lepidlo, kterého tam vyplácal 10 kilo, by odřezal tak, že by asi na laku přibyl nějaký ten pěkný šrám. Odřezal? Možná by to rovnou celý polil nějakou žíravinou. Zkrátka by to vypadalo zase mnohem hnusněji než před jeho zásahem. Fušer jako sviň, že jim není hanba! Pan Smrčka jednoduše řečeno kkt, paní Smrčková mírně řečeno pěkný pokrytec a lhářka, a ten "Pat" v jejich službách - to opravdu zdravý rozum nebere, asi někdo do Smrčkovic rodiny, jinak opravdu nechápu, proč ho oba dva Smrčkové tak urputně bránili, proč ho zaměstnávají a jak se někdo jako ON může živit a uživit v oboru takovou kvalitou odváděné práce. Vždyť ten chlap je dle indicií postrach manuální práce, je hotovým ztělesněním Pata! Nejdřív jsem si pokládal otázku, proč tam chtějí chlapa, co kazí jejich firmě dobré jméno. Dobré jméno?! Vlastně je to jasné jako facka, on je stejný jako ti, co ho zaměstnávají - manželé Smrčkovi, on jim nevadí, peníze vydělává - a jak? To už je nepodstatné - jde o zisk, pověst je druhořadá, nějak bylo, nějak bude. V mém případě jste si ovšem pověst naprosto p*dělali a tak jsem musel přispět svojí troškou do mlýna. Nepomohli jste mi a já Vám také nepomohu, nepotěšili jste mě a já Vás též nepotěším. A to Vám není ani trochu blbé na Vašem webu nabízet výměny autoskel, když to vůbec neumíte?!! Vezmu-li to fakticky do důsledku, když moje auto naposledy přejíždělo práh jejich povedeného "autoservisu", bylo více poškozené než před jeho první návštěvou a to i přes veškeré moje úsilí tomu zamezit nebo škody alespoň minimalizovat - musíme mít na paměti, že mohlo být mnohem hůř :(. Skoro mám až pocit, jako by Pat to sklo šmirglem poškodil záměrně, jako by se mi chtěl pomstít za moji nespokojenost s jeho skvělou prací, ale udělal to prostřednictvím mého auta zbabělec. Vždyť čistit sklo šmirglpapírem snad normálně může jen retard z psychiatrické léčebny, nebo adept na ni a nebo někdo s IQ plesnivého ho*na. (jak se prezentuje Smrčka na svém webu): Máte poškozený automobil? Svěřte jej k nám do opravy. - by měli vyměnit naprosto legálně za: Máte poškozený automobil? Svěřte jej k nám do opravy a bude ještě víc poškozený. (A jako třešničku si vše pořádně zaplatíte) NO NEBER TO!

Celková spokojenost

100%
Doporučuje

Filip
Přidáno: 4.Dubna 2017

Kvalita opravy Přístup autoservisu Dodržení ceny

Celková spokojenost

40%
Nedoporučuje

andrej
Přidáno: 17.Března 2016

Kvalita opravy Přístup autoservisu Dodržení ceny

Celková spokojenost

46%
Nedoporučuje

Jiří
Přidáno: 1.Března 2015

Kvalita opravy Přístup autoservisu Dodržení ceny

739 004 094

Provozní doba

Nyní: Zavřeno
Pondělí 7:00 – 12:0013:00 – 17:00
Úterý 7:00 – 12:0013:00 – 17:00
Středa 7:00 – 12:0013:00 – 17:00
Čtvrtek 7:00 – 12:0013:00 – 17:00
Pátek 7:00 – 12:0013:00 – 17:00
Sobota 9:00 – 12:00
Neděle zavřeno