Časté otázky a odpovědi

Nemohu najít svůj autoservis na AutoDoServisu.cz, co mám dělat?

Nic se neděje. Kontaktujte nás emailem nebo přes kontaktní formulář a my Vás rádi zařadíme mezi ostatní autoservisy.

Kolik stojí registrace autoservisu?

Registrace autoservisu do naší databáze a následné zveřejňování profilu autoservisu je v tuto chvíli zdarma.

Jak fungují hodnocení a recenze zákazníků?

Zákazníci autoservisů mají možnost se podělit o své zkušenosti s ostatními. Hodnotí kvalitu opravy, přístup autoservisu a dodržení ceny. Z těchto dílčích kritérií se dopočítává celkové hodnocení autoservisu. Zároveň mohou zákazníci přidat textovou referenci. Poslední části hodnocení je závěr, jestli doporučují hodnocený autoservis ostatním nebo nikoliv.

Konkurenční autoservis má hodnocení zákazníků a já ne. Co s tím?

Oslovte své spokojené zákazníky a požádejte je, aby Váš autoservis ohodnotili. Chcete-li pomoci třeba s cíleným oslovením pomocí emailu, kontaktujte nás a my Vám rádi pomůžeme.

Nelíbí se mi, jak náš autoservis zákazník hodnotil, mohu s tím něco dělat?

Pakliže o Vás někdo zveřejnil lživou informaci, kontaktujte nás. Okamžitě sjednáme nápravu.

Máme nové telefonní číslo, již neservisujeme všechny vozy, stali jsme se autorizovaným servisem.....

Došlo-li ve Vašem servisu k jakékoliv změně nebo si třeba přejete upravit nabízené servisní úkony, neváhejte nás kontaktovat. Základní úpravy Vašeho profilu provedeme rádi a zdarma.

Mohu na profil autoservisu přidat naše logo?

Ano, náš systém se zveřejněním loga na profilu autoservisu počítá. Stačí, když nám ho zašlete emailem. Prohlédněte si náš Ukázkový autoservis.

Mohu na profil přidat fotogalerii našeho autoservisu?

Ano, profil autoservisu je na fotogalerii Vašeho autoservisu připraven. Opět stačí, když nám ho zašlete emailem. Prohlédněte si náš Ukázkový autoservis.