Značka vozu Vaše lokalita  
« Zpět na výpis autoservisů

Zdeněk Menčík

Mladská 713, Benátky nad Jizerou - Benátky nad Jizerou II

Celkové
hodnocení
53%
Autorizované pro vozy
Škoda

Základní servisní úkony

  • Pneuservis
  • Servisní prohlídky
  • Prodej náhradních dílů
  • Montáže doplňků
  • Mechanické opravy a výměny
  • Výměny kapalin

Specializované práce

  • Opravy motorů
  • Opravy podvozků
  • Klempířské práce
  • Lakýrnické práce
  • Auto klimatizace
  • Diagnostika a autoelektrika

Extra služby

  • Čištění interiéru
  • Mytí vozidel
  • Zapůjčení náhradního vozidla
  • Odtažení vozidla

Recenze zákazníků

Přidat hodnocení
Zavřít
Jméno E-mail (nepovinné)

Kliknutím vyberte hodnocení

Kvalita opravy
Přístup autoservisu
Dodržení ceny

Ohodnoťte přístup pracovníků autoservisu k zákazníkům

Celková spokojenost

53%
Nedoporučuje

Tomáš
Přidáno: 12.Května 2015

Kvalita opravy Přístup autoservisu Dodržení ceny

Hodnotím "pobočku" servisu na Praze 8. Byl jsem tam v létě 2013 a servis mě bohužel dost zklamal. Svítila mi kontrolka stavu oleje (tipoval jsem to na poruchu čidla) a chtěl jsem vyměnit silenbloky přední nápravy. 1) Částečně i mnou způsobený problém - při předávání auta mi nedošlo, že bude třeba i sundat přední kola - mám na nich bezpečnostní šroub (pán přijímající auto si toho taktéž nevšiml - resp. mu to nedošlo) - takže před polednem telefonát ze servisu, že nemůžou přední kola sundat. Jel jsem tam tedy z práce místo polední pauzy předat ořech. 2) Další telefonát, že by bylo vhodné vyměnit i tyčky řízení (častý to nešvar Fabie) - to není myšleno jako výtka (spíš naopak) - po domluvě výměna i tyček řízení. 3) Odpoledne vyzvednutí auta z opravy - "část přejímky" vyřizoval jiný člověk (než ten, který mě "obsluhoval" při předání) - arogantní buran (jak jsem později zjistil, syn pana majitele...) - při placení jsem ještě konzultoval pár věcí s technikem - onen buran mi po provedení platby nevrátil platební kartu (a já na to při konzultaci s technikem zapomněl). Došlo mi to až při platbě v nedalekém obchodě. Do servisu jsem se vrátil, už bylo po zavírací době, nicméně jeden pán tam ještě byl a kartu našel a vrátil s omluvou za svého kolegu. 4) Předání proběhlo lehce nestandardně - většinou auto zaparkují před servisem a tam si ho člověk vyzvedne. Tentokrát přistavili auto nastartované hned u "výjezdu" ze servisu. Až "doma" mi došlo proč - na pravém předním blatníku na 4 místech sedřený lak - asi mechanikovi upadlo kolo z rukou a disk "líznul" blatník... Moje chyba - měl jsem si auto při přebírání obejít... 5) V listopadu jsem chtěl měnit disky s letními pneu za disky se zimáky. Šrouby byly utažené tak, že jsem s některými nemohl hnout (a nemyslím, že bych byl nějaký věchýtek). Při pokusu o vyšroubování bezpečnostního šroubu jsem si strhl ořech, ačkoli sem se snažil být opatrný. Jel jsem tedy druhý den do servisu, ať mi to tedy laskavě vymění, když to tak utáhli a já si ještě strhl ořech. Kola byla vyměněna, přístup chladný a že by mi se mi někdo omluvil nebo se nabídl, že mi dají nový ořech, o tom jsem si mohl nechat zdát... 6) Abych jen nekritizoval - dostal jsem slevu na díly (20 %) a na práci (10 %). Asi za tu komplikaci s ořechem (prvně) a možná za ten sedřený lak... Takže tak...

224 813 339

Provozní doba

Nyní: Neuvedeno