Celková spokojenost
40%
Nedoporučuje
Pavel Hrdina
Přidáno: 30.Září 2020
Kvalita opravy |
Přístup autoservisu |
Dodržení ceny |
|
|
|
Chování pracovníků příjemné, ale tím to končí, chování majitele otřesné. Auto jsem dal do servisu s tím že padá nafta, jinak motor fungoval. Po více než čtyřech měsících v "opravě" výsledek = padá nafta a navíc nejde turbo. Nejdříve mně vymontovali čerpadlo, že si přetěsnění musím zajistit sám, to se mně povedlo zařídit během tří týdnů, po dalších dvou měsících urgencí s tím že "zavolejte si za týden" mně oznámili, že je potřeba zabrousit ventily, jinak že nejde seřídit vstřikovací čerpadlo (protože jsem víceméně laik, tak jsem netušil, že je to blbost). Když už to trvalo pátý měsíc, psal jsem mail majiteli, proč to tak dlouho trvá, načež mně zavolal co prý mu píšu za hloupý dopis. Nicméně bylo auto do dvou dnů hotové. Převzal jsem ho, ale zjistil jsem, že auto pořádně nejede, protože nejde turbo. Výsledek - za více než čtyři měsíce, kdy vymontovali a namontovali vstřikovací čerpadlo a vymontovali a namontovali hlavu s ventily (zabroušení ventilů dělala nějaká firma v HK) a za cenu skoro 30 000 je závada neopravena a mám auto v horším stavu než jsem tam dal, čili teď už ani pořádně nejezdí ani se v tomhle stavu nedá prodat. Dát jim ho k reklamaci jsem se s vidinou dalších několika měsíců v servisu a z obavy, že pak už nepojede vůbec, neodvážil. Za mě autosalon Dědek v Rychnově nad Kněžnou už v životě nikdy.