Značka vozu Vaše lokalita  
« Zpět na výpis autoservisů

Auto Palace Spořilov s.r.o.

Na Chodovci 2457/1, Praha 4 - Záběhlice

Celkové
hodnocení
33%
Specialista Autorizované pro vozy
Nissan Fiat Hyundai Mazda Mitsubishi Opel Peugeot Škoda Volvo Infinity

Základní servisní úkony

  • Pneuservis
  • Servisní prohlídky
  • Prodej náhradních dílů
  • Montáže doplňků
  • Mechanické opravy a výměny
  • Výměny kapalin

Specializované práce

  • Opravy motorů
  • Opravy podvozků
  • Klempířské práce
  • Lakýrnické práce
  • Auto klimatizace
  • Diagnostika a autoelektrika

Extra služby

  • Mytí vozidel
  • Zapůjčení náhradního vozidla

Recenze zákazníků

Přidat hodnocení
Zavřít
Jméno E-mail (nepovinné)

Kliknutím vyberte hodnocení

Kvalita opravy
Přístup autoservisu
Dodržení ceny

Ohodnoťte přístup pracovníků autoservisu k zákazníkům

Celková spokojenost

13%
Nedoporučuje

Petr
Přidáno: 12.Června 2019

Kvalita opravy Přístup autoservisu Dodržení ceny

Jednoznačně nejhorší autoservis, kde jsem byl. Neskutečná neschopnost, lemplovství a arogance. Jednání s nimi v mnoha ohledech připomínalo absurdní drama. Nikdy jsem nepsal na nikoho negativní hodnocení, ale v tomto případě jsem se rozhodl, že udělám výjimku. Objednal jsem se u nich asi týden předem na banální výměnu autobaterie (jde špatně vyndat, proto jsem se s tím nechtěl mordovat). Když jsem přišel, byli zde tři přijímací technici a ani jeden zákazník. Vzal jsem si pořadové číslo a čekám. Čekám 10 minut, 20 minut, 30 minut… Technici na mě koukají, ale nic se neděje. Pak mi nakonec jeden z nich oznámil, že mě vezme ten krajní, pan Tomáš Krajník. Čekám tedy, že bude vše vyřízeno, nicméně pán místo toho odešel. Po chvíli se vrátil se zmrzlinou a místo toho, aby mě vzal, pustil se do jezení zmrzliny. Čekám tedy, až dojí zmrzlinu. Když zmrzlinu dojídal, tak jsem za ním šel, jestli mě tedy již vezme. Řekl, že ano, ale že se jde ještě umýt, protože se od té zmrzliny upatlal. Po 40 minutách, kdy během této doby nepřišel jediný zákazník, jsem se tedy konečně dostal na řadu. Během chvilky jsem mu odevzdal, klíče, řekl jsem, co potřebuji, a ukázal mu, kde je zaparkované auto. (Vše šlo během 5 minut vyřídit již o 40 minut dříve a na zmrzlině si mohl pochutnávat až potom.) Ptal jsem se, jak dlouho ta výměna autobaterie bude trvat. Řekl, že asi 2 hodiny a že mi do dvou hodin zavolá. V duchu jsem se ptal, co může trvat na výměně baterky 2 hodiny, ale nic jsem neříkal. Po třech hodinách se stále nikdo neozýval, tak jsem tam volal. Pan Krajník to zvedl a řekl, že mi zavolá zpět. Po další asi tři čtvrtě hodině mi sdělil, že náhradní baterii nemají a že to tedy udělají zítra. Na mou otázku, zda to nemohli říct před třemi hodinami a tři čtvrtě, mi řekl s bohorovným klidem, „že nemohli“. Na otázku, co tam tedy celou dobu montovali, když neměli co, mlčel. Domluvili jsme se nicméně, že autobaterii tedy vymění další den a že si pro auto přijedu další den. Odpoledne mi volá, že „by se to snad ten den ještě dalo stihnout“ a že mi ještě zavolá. Nezavolal, takže jsem do poslední chvíle nevěděl, zda ten den pro auto pojedu či ne. Když jsem do servisu volal, nikdo to nebral. Zvolil jsem v hlasovém záznamníku, ať mi zavolají zpět, ale již se nikdo nezavolal, byť jsem volal asi hodinu a půl před koncem pracovní doby. Banální výměna baterie se tak protáhla do třetího dne, kdy celá anabáze pokračovala. Volám, abych se dozvěděl, jestli je výměna hotová. Opět nikdo nebere telefon, opět volím možnost, ať mi zavolají zpět. Po nějakém čase paní (jmenovala se Balvanová nebo nějak podobně) skutečně zavolá, řeknu jí, že chci vědět, jestli si mohu přijet pro auto a kdy. Řekne, že pan Krajník nepřišel do práce a že přepojí na servis. Zde telefon několikrát zazvoní a po chvilce se automaticky přepojí na ústřední recepci. Tam mě paní řekla, ať znovu zkusím zavolat zpět paní Balvanové. Volám tedy, zase to nikdo nebere a opět volím v hlasovém záznamníku volbu „zavolejte mi zpět“. Paní ani hodinu po záznamu zpět nevolá. Volám pak znovu několikrát, vždy se stejným výsledkem a bez jakékoli možnosti se do servisu dovolat a někoho se zeptat, kdy si mohu přijet pro svoje auto. Paní zpět také nevolá a mě již přepadá pocit beznaděje a čirého zoufalství, protože jsem potřeboval ten den odjet mimo Prahu a nechtěl jsem auto nechávat do doby, než se vrátím, tam, a neměl jsem žádnou možnost se s někým normálně domluvit. Nakonec zavolám do servisu z jiného čísla. Opět to nikdo nebere, ale na jiné číslo se mi paní zpět ozve. Chci z ní dostat informaci, kdy si mohu přijet pro auto a ať mi předá přijímacího technika (přijímací technici mimochodem sedí asi metr od ní). Řekla mi, že mi je prostě nepředá, že mají moc práce, ale že mě zase kamsi přepojí. Marně protestuji, ať mě nikam už nepřepojuje a předá mi přijímacího technika sedícího vedle ní, Zbytečně. Jsem opět přepojen. Po přepojení to zase nikdo nebral a hovor se automaticky přepojil znovu na onu ústřední recepci. Byl jsem tedy opět na začátku a připadal si jak v Kafkově Procesu. Nakonec se mi přeci jen po mnoha pokusech podařilo se dovolat jednomu z techniků, abych z něj dostal prostou informaci, kterou mi měli sdělit sami od sebe a navíc už o den dříve, jak slíbili! S ním jsem se domluvil, že si mohu auto vyzvednout. Baterii nevyměnili sice ani třetí den, ale už jsem toho měl plné zuby. Cestou jsem zjistil, že mi sice baterii nevyměnili, ale zato se jim podařilo vyřadit systém start-stop. Na cestě od nich jsem zavolal do jiného servisu, kde jsem se nemusel nijak objednávat a za hodinu bylo vše vyřešeno. (Jen to vyřazení systému start-stop přetrvalo. Ještě navíc vyřadili systém Sherlog). Chtěl Návštěvu Autopalace Spořilov bych nedoporučil ani nejhoršímu nepříteli!!

Celková spokojenost

53%
Nedoporučuje

Olda
Přidáno: 26.Října 2017

Kvalita opravy Přístup autoservisu Dodržení ceny

Pokud máte hodně času a pěnez, moc rádi Vás tam uvidí. Normálnímu člověku mohu jen doporučit jet kamkoliv jinam. Začíná to už když přijedete a nemáte kde zaparkovat, následně hledáte kudy a kam jít, pak si počkáte než Vás obslouží, nikdy nic neudělají na počkání, i na přezutí tam chtějí auto nechat (komu by se taky chtělo 3 hod čekat), na vrácení auta opět čekáte (resp. nejdřív čekáte na fakturu, pak na pokladnu a pak opět čekáte než Vám technik auto přistaví.... PEKLO :(

296 574 888

Provozní doba

Nyní: Zavřeno
Pondělí 8:00 – 19:00
Úterý 8:00 – 19:00
Středa 8:00 – 19:00
Čtvrtek 8:00 – 19:00
Pátek 8:00 – 19:00
Sobota 9:00 – 15:00
Neděle zavřeno